A. Merancang dan melaksanakan program pemulihan khas mengikut prosidur yang telah di tetapkan.
B. Membantu guru-guru matapelajaran dalam hal mengenalpasti murid-murid yang memerlukan pengajaran pemulihan.
C. Bertindak sebagai setiausaha jawatankuasa program pemulihan khas serta menjadi jawatankuasa kurikulum sekolah.
D. Mengadakan perkembangan staf di peringkat sekolah atau daerah.
E. Berjumpa dan berbincang dengan guru matapelajaran, guru bimbingan, ibu bapa, doktor, pegawai kebajikan, dan pihak-pihak lain untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang tingkahlaku, tabiat, kesihatan dan lain-lain keterangan mengenai latar belakang murid.
F. Tugas-tugas yang berkaitan dengan kebajikan murid.
B. Membantu guru-guru matapelajaran dalam hal mengenalpasti murid-murid yang memerlukan pengajaran pemulihan.
C. Bertindak sebagai setiausaha jawatankuasa program pemulihan khas serta menjadi jawatankuasa kurikulum sekolah.
D. Mengadakan perkembangan staf di peringkat sekolah atau daerah.
E. Berjumpa dan berbincang dengan guru matapelajaran, guru bimbingan, ibu bapa, doktor, pegawai kebajikan, dan pihak-pihak lain untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang tingkahlaku, tabiat, kesihatan dan lain-lain keterangan mengenai latar belakang murid.
F. Tugas-tugas yang berkaitan dengan kebajikan murid.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan